Шексіз ризашылық пен үлкен жылулықпен мен мұғалім туралы өз ісінің маманы Инна Васильевна Пенькова туралы айтқым келеді .
Инна Васильевна "Мариновка ауылының №1 жалпы білім беретін мектебінде"30 жылдан астам жұмыс істейді. Өзі осы мектепте оқыған. Целиноград педагогикалық институтын бітіріп, туған мектебіне орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі болып оралды.
Инна Васильевна екеуміз тығыз байланыста жұмыс істейтіндіктен, мен оның шығармашылық өсуін көремін, оның педагогикалық шеберлігі өсіп келе жатқанын көріп қуанамын
Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі мамандығының маңыздылығын асыра бағалау қиын. Бұл тіл мәдениеті мен әдебиеті арқылы оқушының жеке басын қалыптастыратын мұғалім. Оқушылардың қарым – қатынас дағдылары көбінесе оның жұмысына, ал сөйлеу қабілеті, сауаттылығы және айтылу айқындылығы мұғалімге байланысты. Қазіргі кезеңде Инна Васильевна өз еңбегінің нәтижелілігін тек оның оқушылары орыс тілін қаншалықты терең меңгергені бойынша ғана емес, сонымен қатар олар пән бойынша қорытынды аттестаттауды қалай тапсырғаны және ҰБТ тапсыруға қалай дайындалғаны бойынша да қадағалайды. Бітіру емтихандарын сәтті тапсыру-жоғары оқу орындарында оқуды жалғастырудың КЕПІЛІ.
Оны жоғары кәсібилік, оқушыларды оқытудағы шығармашылық көзқарас, оқытудың жаңа нысандары мен әдістерін іздеу ерекшелендіреді.
Инна Васильевна кәсіби-педагогикалық қызметте заманауи міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін пәндік-әдістемелік, психологиялық-педагогикалық және АКТ құзыреттіліктеріне ие.
Ынта, іздеу, ашу – мұғалім әрқашан ұстанатын негізгі қағидалар. Аналитикалық ойлау қабілеті бар мұғалім әр түрлі деңгейдегі балаларды оқытуда тиімді нәтиже беретін әдістер мен құралдарды эмпирикалық түрде таңдайды. Жұмыста өнімді, сараланған оқытудың, Құзыретті тәсілді іске асырудың, оқытуды дамытудың заманауи педагогикалық технологияларын қолданады. Оның сабақтарында сіз орыс тілі мен әдебиетін үйренуге, оқушылардың жеке даму ерекшеліктерін, олардың қызығушылықтарын және денсаулық жағдайларын ескере отырып, сараланған оқытудың белсенді тәсілін жүзеге асыруды көре аласыз.
Сабаққа мұқият дайындала отырып, Инна Васильевна сыныптың өзіндік ерекшелігін ғана емес, сонымен қатар психологияны, жас ерекшеліктерін, әр оқушының әлеуетті мүмкіндіктерін ескереді, сабақта оқушыларға Тәуелсіздік пен пәнді оқу процесіне шығармашылық қатысу сезімін беретін осындай дидактикалық әдістерді таба және жүзеге асыра алады. Сабақтарда әр түрлі оқу іс-әрекеттерін қолданады: проблемалық сұрақтар қою, ойын-сауық жағдайлары, тест тапсырмалары, карточкалармен жұмыс және оқушылардың ойлауын белсендіретін басқа да тапсырмалар. Сабақтарда инновациялық білім беру технологияларын, оның ішінде АКТ-ны шебер қолдану оқушылардың қызығушылығын тудырады, жобалық қызметпен айналысады.
Қазір компьютерді қалай қолдануды білмейтін, акт, интернет-ресурстарды сабақта қолданбайтын мұғалімді елестету қиын. Бұл бүгінгі күннің талабы.
Инна Васильевнаға арналған Компьютер-сабақ, сабақ және сабақтан тыс іс-шараларға дайындық үшін таптырмас көмекші. АКТ-мен жұмыс істеу дағдыларын 2000 жылдан бастап жыл сайын Ақмола облысының "Өрлеу" БАИ-да "пән мұғалімі қызметіндегі ақпараттық технологиялар", "білім беру процесінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану"тақырыптары бойынша кәсіби қайта даярлау курстарында біліктілігін арттыра отырып игере бастады. Ол негізінен MS Power Point бағдарламасын пайдаланады. Оқушылар сабаққа презентациялар мен хабарламаларды үлкен ықыласпен дайындайды, осылайша мұғаліммен бірге оқу процесінің толық қатысушылары болады. Презентацияларды дайындау барысында оқушылар зерттеу қызметімен айналысады: қосымша әдебиеттермен, энциклопедиялармен жұмыс істейді, ғаламдық ақпараттық желі – интернетке қол жетімділікті пайдалана отырып, ақындар мен жазушылардың өмірі мен шығармашылығына байланысты фактологиялық ақпаратты контекстік іздеуді жүзеге асырады; үлкен әдеби материалдан ең маңызды және қызықты ақпаратты таңдайды. Яғни, өз мәні бойынша-бұл оқушылардың жобалық қызметі.
Бесінші сынып оқушылары үшін мұғалім жұмыстың жобалық түрін көркем шығармаға иллюстрациялармен жұмыс жасауды және олардан тақырыптық буклеттер мен альманахтарды құрастыруды қарастырады, өйткені іс-әрекеттің бұл түрінде жоба бойынша жұмыстың негізгі кезеңдері қазірдің өзінде ерекшеленеді, атап айтқанда: иллюстрация үшін эпизодты таңдау, сюжетті, композицияны қарастыру, альманах жинағына кіретін ең жақсы жұмыстарды таңдау, сыныптастарының жұмыстары мен суреттері туралы кіріспе мақала дайындау. Сонымен қатар, шығармашылық топ өз жобасын ұсынуы, қорғауы керек. Демек, тапсырманы орындау студенттерден жұмыстың мазмұнын білуді ғана емес, сонымен бірге жұмысқа шығармашылық көзқарасты да талап етеді. Оқушылар үшін осы жастағы шағын жобалар таңдалады.
Мұндай тапсырмалар оқушылардың үлкен қызығушылығын тудырады, оқу процесін жандандырады, әдетте, студенттер бұл тапсырманы жақсы орындайды. Ал мұғалім оқушылардың жеке қабілеттерін зерттеуге, зияткерлік көшбасшылар мен мұғалімнің қолдауына мұқтаж оқушыларды анықтауға мүмкіндік алады.
Келесі сыныптарда (6-8-ші) жұмыс күрделене түседі: проблемалық сұрақтар енгізіледі, оларға шешім табу керек, жұмыс топтарда жүргізіледі, тапсырмалар бөлінеді, әркім өз сұрағына жауап іздейді. Сонымен қатар, жобаны дайындау барысында ақпаратты жинау және жүйелеу дағдылары қалыптасады, бұл ақпараттық және коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға және дамытуға ықпал етеді. Танымдық аспект те маңызды. Жобалық жұмыс тақырыптық буклеттер, альманах буклеттері, болжау кітапшаларын құрастыру болып табылады.
Мұғалім өзінің үлгісімен, белсенділігімен және оптимизмімен оқушыларды жарықтандырады. Оның балалары-аудандық , облыстық және республикалық конкурстардың жеңімпаздары мен жүлдегерлері.
2018 жыл облыстық шығармалар байқауы "Әкем менің мақтанышым және ең жақын досым, Анам – тірегім және жаным менің" 2 дәрежелі диплом Шинжанова Дарина.
2019ж" жеңіске сенеміз (әдеби байқау) " республикалық байқауы Асылханқызы Ақтолқын 2 дәрежелі диплом
Менің Арманым "республикалық шығармашылық байқауы аусыл Вероника 2-ші дәрежелі диплом
2020ж "менің атам / үлкен атам – Батыр!"Эссе" номинациясы Шинжанова Дарина 1 дәрежелі диплом
Аудандық эссе байқауы "мен үшін Абай Кім?"Дробязко Юлия Грамота 1 орын үшін
"Орыс тілі – әлемдегі ең бай тілдердің бірі, бұған күмән жоқ" дәйексөздер мен сөздер жинағының аудандық байқауы Дробова Алиса Грамота 1 орын үшін
2021ж IQanat олимпиадасы Колесникова Кристина және Бугун Ульяна IQanat олимпиадасының 3 турының қатысушылары (топ-300 финалист), олимпиаданың 2 турының жеңімпазы
Орыс тілінен IQanat
8-11 сынып оқушылары арасында "Тіл дарыны" облыстық байқауы Мекебаева Сабина қатысушы, аудандық турдың жеңімпазы
Педагог өзінің педагогикалық тәжірибесін аудандық әдістемелік бірлестік отырысында "негізгі құзыреттілікті қалыптастыру үшін Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында интернет-құралдар мен сервистерді пайдалану" тақырыбында ұсынды, сондай-ақ 2017 жылы осы тақырып бойынша авторлық бағдарламаны қорғады.
Мұғалімнің "Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарындағы Интернет-сервистер" атты мақаласы 2020 жылы "білім берудің өзекті мәселелері" атты ғылыми, оқу-әдістемелік материалдар мен педагогикалық еңбектердің Республикалық жинағына енді. Инна Васильевна Орыс тілінен "Педстарт" республикалық қашықтық олимпиадасының жеңімпазы(1 орын). А. Байтұрсынов атындағы республикалық педагогикалық олимпиадада ол 1 орын алды.
Lesson study технологиясы бойынша "сабақты әрекетте зерттеу"республикалық олимпиадасына қатысқаны үшін 1 дәрежелі дипломмен марапатталды.
Пенькова и. в кәсібилігі тек арнайы білім ғана емес, сонымен қатар балаларға құрмет көрсету арқылы да анықталады. Білім алған әр оқушы тұлға ретінде қалыптасады және өмірді үйренеді. Ақылды мұғалім ретінде ол шәкірттеріне мейірімділік пен сенім арқылы қолдау көрсетті. Антон Павлович Чехов балалардың қасиетті және таза тіршілік иелері екенін және оларды көңіл – күйге байланысты ойыншыққа айналдыруға болмайды деп жазды.
Инна Васильевна жас мұғалімдердің тәлімгері. Педагогикалық жұмыс жылдарында ол болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін Брик и.А., Шук Е. А., Палагутина Карина және Крыжная Яна тәрбиеледі.
Топарбаева К. А математика пәнінің мұғалімі